Betöltés...

MEGRENDELÉS

Megrendeléseket, bármilyen a megrendelésekkel kapcsolatos módosításokat csak írásban ( e-mail, levél stb.) fogadunk  el..

TERMÉKEK GARANCIÁJA ÉS ELADÁS UTÁNI SZOLGÁLTATÁS

A termékekre általában 24 hónapig vállalunk garanciát. A szavatossági és jótállási felelősségre vonatkozó rendelkezések tekintetében, a 117/1991. (IX. 10.) és a 151/2003. (IX. 22.) számú kormányrendeletekben foglaltak az irányadóak.

Amennyiben a átvételkor terméken, törést vagy sérülést észlel a Vevő, akkor azonnal küldje vissza a Feladónak, aki elvégzi a termék cseréjét, megjavítását vagy helyrehozását.

Abban az esetben, amikor a terméket nem lehet sem megjavítani, sem helyrehozni, az Eladó kicseréli egy új termékkel. Abban az esetben, ha a hibáért a gyártó a felelős, a költség az Eladót terheli, ha pedig nem, akkor a Vevőt – lásd a feltételeket a Garancia Bizonyítványon).
Mielőtt a Vevő visszaküldi a sérült terméket, be kell küldenie az Eladónak egy írott reklamációt, postán, faxon vagy email-en.

A Vevő a választ, írott formában fogja megkapni.

SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ

A megrendelés beküldésétől számítva általában 1-5 héten belül kapja meg a Vevő a terméket.(mennyiségtől, színtől, típustól függően).
A határidőt a visszaigazoláson megadjuk.

SZÁLLÍTÁSI DÍJ, KÖLTSÉG

A szállítási díj a megrendelt termékek súlyától és térfogatától függ.
A Szállítási Szolgáltatás díját ugyanakkor kell kifizetnie a Vevőnek, mint amikor a megrendelt termékek árát.
A szállító felelős a termékekért, a szolgáltatótól a felhasználóig.

VISSZAKÜLDÉSI ELJÁRÁSMÓD

A termékek átadás-átvétele Viszonteladó vagy annak Vevőjének telephelyén történik, azzal, hogy az ALEX szállítja oda.
Vevő/Viszonteladó köteles, a szállított termék minőségi és mennyiségi vizsgálatát a szállítás napján teljes körűen tételesen elvégezni akár az a) akár a b) akár a c) pontban rögzítettek szerinti helyen történik az átadás.
Amennyiben az átadás-átvétel a c) pontban rögzített helyszínen történik, úgy Viszonteladó köteles gondoskodni arról, hogy az átadás-átvételi eljárás ott is a jelen ÁSZF-ben rögzítettek módon történhessen. Amennyiben ezen kötelezettségének nem tesz eleget úgy felel az ebből eredő károkért, egyéb költségekért.
Amennyiben a szállított termékek nagy mennyisége miatt, a termékek minőségi és mennyiségi vizsgálata a szállítás napján nem végezhető el, úgy Vevő/Viszonteladó köteles a termékek mennyiségi és minőségi vizsgálatát a szállítás napján megkezdeni, és a szállítás napját követő napon teljes körűen és tételesen befejezni.
Amennyiben az átadás-átvétel során az átvevő mennyiségi vagy minőségi hibát észlel, akkor haladéktalanul (de legkésőbb 24 órán belül) köteles erről jegyzőkönyvet írásban felvenni, vagy az átadási-átvételi okmányon a kifogásait tételesen teljes körűen feltüntetni.
Amennyiben a teljesítési hibát az ALEX is megállapítja (a reklamációt a jegyzőkönyv alapján elfogadja), akkor 15 munkanapon belül megkezdi a hiba kijavítását, vagy a termék kicserélését.

A megvásárolt és kifizetett terméket (termékeket) az átvételtől számított 3 napon belül lehet visszaküldeni.
A Vevőnek jogában áll írásban felmondani a megrendelést, ha a termék (melyet fényképpel is bizonyít) nem hasonlít a honlapon szereplő termék leírására vagy fényképére.

A panaszt a Vevő az Eladó alábbi címére küldheti be.

3525 Miskolc Városháztér 5.

Panaszt a következő esetekben lehet beküldeni:

- ha a termék sérült vagy hibás
- ha a megkapott termék különbözik a megrendelt terméktől
- ha nyilvánvaló a különbség a honlapon látható kép és a Vevő által megkapott termék között (beleértve a szín különbségét). Azonban, a weboldal Felhasználási Feltételeivel megegyezően, az összes kép, csak tájékoztató jellegű. A képek megpróbálják minél jobban tükrözni a terméket, amelyet a Vevő majd meg fog kapni, de színek és méretek aránya eltérhetnek a számítógép grafikus programja, illetve a monitor beállítása miatt.

Az előbb bemutatott indokokért a Vevő két megoldás közül választhat:

1.

Az Eladó kicseréli a sérült terméket, amely esetében a Vevőt nem terheli a szállítási költség. Kérjük a Vevőt, hogy a csomagot, kézbesítéskor, a futár előtt vizsgálja meg. Ha a terméken sérülés észlelhető, a Vevő köteles, hogy ezt megemlítse a szállítási értesítőn, és nem kell átvennie a csomagot, hanem azonnal kell értesítenie az Eladót. Utólagos panaszt nem áll módunkban elfogadni, ha átvétel után észlel bármilyen sérülést. Kivitelezési vagy szerelési hibáknál, kérjük a Vevőt, hogy értesítsen bennünket postán, faxon vagy az aba.szer@gmail.com email címen.

2.

 A Vevő visszakapja a teljes befizetett összeget, beleértve a kezelési és a szállítási költségeket is.
A Vevő email-en fogja megkapni az általa választott lehetőséggel járó teendőket.

A MEGRENDELÉS VISSZAMONDÁSA

Azon termékek esetében amelyek megrendelésre kerülnek gyártásba a visszamondás a megrendelést követő 72 órán belül lehetséges.

A TERMÉK VISSZASZÁLLÍTÁSA

- A terméket eredeti csomagolásában kell visszaküldeni.
- Visszaszállításkor a korábbi szállítási költség nem jár vissza a Vevőnek. 
- A pénz visszaküldése ugyanarra a bankszámlára történik, ahonnan a befizetés érkezett.

A termékek nem kárpótlódnak:
- A visszaszállítás oka szubjektív és nem utal a termék jellemzőire vagy minőségére.
- A Vevő meggondolja magát, miután beküldte a megrendelést és kifizette a termék (termékek) árát, abban az esetben, amikor nem lép fel semmilyen feltétel a Visszaküldési Eljárásmódból.
- A cím, amelyet a Vevő használt a megrendelésnél, hibás vagy hiányos volt.

Szállítási költségek